Αρχειοθήκη ιστολογίου

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

POST : ΠΑΛΕΤΑ GLAMOROUS...!!!


Ωρα λοιπόν για να μιλήσουμε για ένα προιόν που μου άρεσε πάρα πολύ και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας...!!!
Πολύ καιρό τώρα έψαχνα να βρω αυτές της παλέτες από glamorous και επιτέλους βρήκα σε ένα μαγαζάκι τύπου ένα ευρώ και εσείς μπορείτε να της βρείτε σε κάποιο τέτοιο μαγαζάκι έχει ποικιλία στα χρώματα από ότι γνωρίζω εγώ πήρα την παλέτα νούμερο #07, να μην ξεχάσω να πω πως η παλέτες αυτές κοστίζουν 1,5 ευρώ βέβαια είναι και αναλόγος το μαγαζί μπορεί να υπάρχουν κάπου και πιο ακριβές από ότι έχω δει για αυτό αν η περιοχή σας έχει πολλά καταστήματα τύπου ένα ευρώ κάντε μια έρευνα να την πάρετε από εκεί που είναι πιο φθηνά, γιατί να δίνετε παραπάνω αφού μπορείτε να την πάρετε και πιο φθηνά...???
Λοιπόν πάμε τώρα να δούμε την παλέτα και την απόδοση χρωμάτων !


Καταρχάς η παλέτα για 1,5 ευρώ είναι τέλεια όπως βλέπετε μπορείς να καταλάβεις τα χρώματα που έχει χωρίς να ανοίξεις το καπάκι, αυτό αν έχουμε πολλές παλέτες της της ίδιας εταιρίας και μπερδευόμαστε αλλά και πολλές φορές ξεχνάμε τι χρώματα έχει η παλέτα μας...!!!
Επίσης πολύ σημαντικό έχει καθρευτάκι κάτι πραγματικά που δεν περιμένω από παλέτα 1,5 ευρώ , αυτό μας βολεύει πολύ σε περίπτωση που την έχουμε στην τσάντα μας και θέλουμε να διορθώσουμε κάτι αν υπάρξει κάποιο ατύχημα και επίσης σε κάποιο ταξίδι μας...!!! 
Μέχρι στιγμής όλαααα θετικά για πάμε να δούμε όμως την απόδοση χρωμάτων !



Εντάξει απλά φοβερή η φωτογραφία δεν περιέχει  κάποιο primer και οτιδήποτε τέτοιο , έχουν τέλεια απόδοση , εχτονότατι και δεν της λείπει τίποτα στο κομμάτι αυτό σε σχέση με άλλες πιο ακριβές παλέτες...!!!
Για να μιλήσουμε για την διάρκεια !
Ε ναι και εκεί δεν εντόπισα τίποτα αρνητικό εγώ προσωπικά όταν της χρησιμοποίησα για το μακιγιάζ μου είχα βάλει και το primer της essence (το οποίο είναι απο τα ποιο οικονομικά primer στα 4 ευρώ και πολύ καλό) και από της 6 εως της 3 (έξοδος γεννεθλίων)  η σκιές δεν είχαν πάει πουθενά, δεν είχαν  αλλοιωθεί, δεν είχαν τρέξει ή οτιδήποτε τέτοιο ήταν εκεί όπως της είχα βάλει...!!!
Εντάξει τι άλλο να ζητάς από σκιές τον 1,5 ευρώ...? Τίποτα τα έχει όλα και με το παραπάνω το μόνο μικρό αρνητικό το οποίο μπορούσαμε να πούμε είναι πως στην τοποθέτηση θέλει λίγη προσοχή για να μην πέσει στο μάγουλο σας , αυτό μόνο αν και εγώ της χρησιμοποίησα με το χέρι δεν έχουν θέμα μόνο με το πινέλο  ένα tips για να μην σας συμβεί αυτό και αν το φοβάστε είναι να το τοποθετήσετε μπόλικη πούδρα με το πινέλο σας πρίν την εφαρμογή και μετά να την αφαιρέσετε ή να κρατάτε μια χαρτοπετσέτα αν έχετε το φόβο γιατί δεν έχουν τόσο μεγάλο θέμα...!!!

Λοιπόν και κάπως έτσι τελειώνει και αυτό το post  και σας της προτείνω δαγκωτό αυτές της παλέτες της glamorous αξίζουν και με το παραπάνω και εγώ θα πάρω ότι χρώμα υπάρχει αλήθεια αφού κοστίζει πολύ λίγο...!!!


Φιλλλάκια κορίτσια μου....!!!!
Σας αγαπώ!!!
<3 



4 σχόλια:

  1. Αν και μου αρέσουν η ματ σκίες γενικά αυτές φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες και μόνο με 1,5ευρώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι καταπληκτικές για την τιμή τους να της δοκιμάσεις πιστεύω πως αξίζουν και στην τελική αν δεν αρέσουν λες πως δεν ξόδεψες και πολλά λεφτα...!!!
      Αλλά εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ...!!! :

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραια παλετα. Ειδα και το βιντεο που την εδειξες στο καναλι σου, στο οποιο ειμαι γραμμενη.
    Φιλια πολλά.
    Ειμαι κι εγω beauty blogger (mariakhouri.blogspot.gr). Αν θες δες το και μπες στην παρεα.

    καλη επιτυχια σε οτι κανεις,
    Μαρια απο Πειραιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή μου σου έχω χαρήση ένα βραβείο για το blog σου !!! :)
    Kαλή σου συνέχεια και πολύ όμορφο ποστ...
    http://heverythingaboutbeauty.blogspot.com/2013/11/to.html?showComment=1384123885462#c4834510104058412488

    ΑπάντησηΔιαγραφή